jaime roca. (old)blog

experiencias, reflexiones, opinión, y mas.

Cava & Twitts

Ahir al vespre vaig estar al Cava & Twitts, que aquest mes ha estat dedicat a com els polítics utilitzen les eines de la Web 2.0. Hi van assistir 4 membres del Parlament de Catalunya, el President i 3 diputats. Va ser al primer C&T a que jo assistia, i el cert es que em va agradar. Per damunt de tot m’interessava escoltar com utilitzen i quan d’implicats estan els polítics en la incorporació de les eines i la cultura Web 2.0 a les seves tasques.

Va estar força be, a tots quatre els hi vaig veure “uso y disfrute” en l’us de les eines, i bon coneixement de les posibilitats i limitacions de les eines i la cultura que s’en deriva aplicades a la Política 2.0. Fins i tot es va ex-tendre el temps dedicat al “moment twitt” (la primera part, dedicada a la xerrada) mes enllà del previst.

Vaig trobar l’acte ben organitzat i en un bon marc, el B-Hotel. Felicito al Marc Cortés (a qui em va agradar conèixer personalment) i al seu equip per la tasca ben feta que duen a terme. Va ser una llàstima que el so de tant en tant pertorbés l’atenció amb la que seguíem els relats del polítics, encara que a les primeres files el problema no el patíem tant. Això pel que fa al moment twitt. Pel que fa al moment cava (la segona part de l’event dedicada al networking, a conèixer i donar-se a conèixer) també va estar be, encara que amb poc espai per bellugar-se i abordar gent a qui no es coneix encara. I es que l’acte va ser un èxit de concurrencia.

Vaig assistir-hi amb el meu amic Toni Serra, que crec que va disfrutar escoltant i fins i tot xerrant amb el President Benach. I a mi, a mes de tot en general, em va agradar retrobar-me amb algunes persones que feia temps que no veia, com ara en Carlos Montero, a qui no veia des d’aquell fantàstic sopar ara fa dos anys amb l’Albert Armengol, en Mark Fletcher, l’Steve Olechovski i alguns mes.

Per acabar només un apunt, m’agrada el networking, però sobre tot viure’l en la seva essència. M’agrada escoltar allò de “Primera regla del networking: entableu conversa amb desconeguts. Segona regla del networking: recordeu que un desconegut, en cinc minuts de conversa deixa de ser-ho

Fins la propera, el 26 de febrer, al mateix lloc i sobre Coolhunting 2.0. El tema promet. I força.

Archivado en: 2.0, cava & twitts

Responder

twitter

del.icio.us ...

